"Моя Україна єдина і вільна"

                                                    


"Безцінний дар нам посланий від Бога,
Що саме ми і наше покоління -
Поважні, літні, юні - мали змогу
Стать очевидцями за волю, провидіння...

Я благаю в Бога: всім жити в любові
З вірою, надією у справі і слові.
За мир і достаток, злагоду щоднини -
Я молюсь за тебе, Ненько - Україно!"
                                                                                                                           (В. Носенко)
                                                                                             

  24 серпня 2016 року ми відзначає 25-ту річницю незалежності України. 
    Україно! Усе святе зібралося для кожного з нас у цьому слові. Це найдорожча земля з багатою історією, яка просякла запахом пороху, запахом безкраїх ланів, запахом незалежності і волі - волі, яку наш народ виборює і до сьогодні.   
        До свята у нас відбувся концерт за участю юних музикантів під керівництвом Добровінського Валентина Олександровича, а  відвідувачі мали можливість ознайомитися з патріотичною інсталяцією "Моя Україна єдина і вільна" та історичним хронографом "Творці історії і нації". 


 

 






" Моя Україно, народ мій коханий,
Брати-українці, мої земляки!
Здоров'я і щастя вам, рідні краяни,
Добробуту й миру на довгі роки!"
                                                                             

ВІТАЄМО З ДНЕМ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

"Веймар: місто Гете і Шиллера"

"Мир на землі - це щастя і любов".

7 жовтня - Всесвітній день усмішки