"Здоровим бути модно"

  

   Мода супроводжує нас всюди: ми слідкуємо за модними новинками в одязі, взутті, аксесуарах. Однак мода швидко змінюється. Але є така мода, яка завойовує наші серця назавжди - мода на здоровий спосіб життя.
  Науковці вважають, що здоров'я людини на 20% залежить від спадковості, на 20% від дії навколишнього середовища, на 10% - від системи охорони здоров'я, а на 50% залежить від способу життя. Тобто наше здоров'я залежить від нас самих.
   Здоровий спосіб життя - це правильне харчування, повноцінний сон, заняття спортом та відсутність шкідливих звичок. Це також активне життя, сповнене цікавої діяльності, захоплень та спілкування. Це вміння дружити і допомагати людям. Добра  та радісна людина на довгі роки збереже гарне здоров'я. Обравши для себе здоровий спосіб життя, ми створюємо підґрунтя для успішного майбутнього.
   Ми з дитинства вчимося вести здоровий спосіб життя. Для учнів початкових класів загальноосвітньої школи № 174 була проведена година здоров'я "Здоровим бути модно". Діти малювали як саме вони уявляють здоровий спосіб життя, жваво дискутували з цього приводу.
   



   Бережіть здоров'я, зміцнюйте і примножуйте його!



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

"Веймар: місто Гете і Шиллера"

"Мир на землі - це щастя і любов".

7 жовтня - Всесвітній день усмішки