#я_вас_люблю



#я_вас_люблю, 
мої найкращі читачі! 


Люблю пана Володимира з Донецька. Йому 85. Півроку тому його діти вивозили вже з повністю знищенного міста. А він з першого кроку в бібліотеку і до сьогодні - найактивніший читач творів Василя Шкляра, Романа Іванничука, Володимира Малика, Юрія Винничука, Олександра Білінського, Тімоті Снайдера, Литовченків, Андрія Кокотюхи....

Люблю пані Валентину (їй 93 і вона красива та активна!), яка перечитала вже всього Ліона Фейхтвангера, Володимира Лиса, Богдана Лепкого, Володимира Винниченка, Марію Матіос, Оксану Забужко, Валентина Чемериса...

Люблю пана Юрія - вчителя фізкультури однієї зі шкіл Донецької області. Він не жаліється (чоловік же!) , але ж я бачу - він після контузіії, погано чує. Але, принаймі за тиждень, прочитують з дружиною книжок 10-1'5. 

Люблю пані Наталю із Солеоару та її маму. Пані Наталя  розказує про знищений рашистами Соледар, про втрачене своє житло... Плачемо з нею разом. Добираємо книжки (щось нейтральне - пригоди, кохання...). Обіймаємося: "До зустрічі через тиждень".

Люблю пані Ніну! Дякуючи їй дізнаюся про відмінності у творчості Джейн Фейзер, Барбари Картленд, Нори Робертс,  Даніели Стіл...

Люблю пана Анатолія з Луганська за його нууу-дуууу-жж-еее прискіпливий підхід у виборі літератури. 

Люблю пані Маргариту, яка нічого не чує але задає багато запитпнь і чекає на них відповідей! Я обожнюю Вас, пані Маргарито! Дякуючи Вам я вивчила мову жестів! 

Люблю пані Х,  яка приходить тільки-но починається повітряна тривога (ну так співпадає)!

Люблю пані W, яка не говорить і , на диво не розуміє мову жестів. Тож ми з нею переписуємося! 

Люблю усю мою молодь, яка читає Василя Шкляра, Макса Кідрука, Еріха-Марія Ремарка, Гарсіа Маркеса, Івана Багряного, Марко Вовчок, Джорджа Орвелла, Тараса Шевченка, Ольгу Кобилянську, Харукі Муракамі, Франца Кафку, Дена Брауна, Стівена Кінгв, Рея Бредбері... 

Я люблю вас усіх, рідненькі мої!

Ви  запитуєте у мене про книги 

і чекаєте моїх порад.

а я навчаюсь у вас! 

Дякую вам!!!

P.S. Вибачайте, любі, про кого не згадала 


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

"Веймар: місто Гете і Шиллера"

"Мир на землі - це щастя і любов".

7 жовтня - Всесвітній день усмішки